Reklame for bilmerker?

Subaru på auto showSelger du biler? Da kan det være lurt å tenke på litt ekstra markedsføring.

Som bilselger er det viktig å hele tiden holde seg oppdatert. Du må følge med på alt fra trender når det kommer til biler, og utvikling av teknologien i bilene. Det er viktig å markedsføre produktene man selger også. Dette kan gjøres på mange andre måter enn bare å ha reklame på tv, i blader og i aviser.

Reklameartikler

Det er to ganger det er viktig for en bilselger å ha reklameartikler inne. Det er første gangen kjøperen kommer inn for å kikke på bil, og når avtalen signeres. Alle syns det er kjekt med litt gratis greier når de er ute og titter på bil. Det er en del av servicen, det å bli tatt vare på av salgspersonalet. Det er dette som gjør at folk kommer tilbake. De fleste bilmodeller kan du få kjøpt flere steder, så det er viktig at du som bilselger skiller deg ut i mengden.

Mannen bak blant annet Dragon Heart og de populære action-filmene the Fast and the Furious, Rob Cohen, ble hentet inn for å lage reklame for nye Ford Mondeo som skal vises i hele Europa.

Den populære familiebilen lanseres i disse dager – og Ford i Norge har ambisjoner om at det skal bli klassens mest solgte

Når noen er i ferd med å inngå en avtale med deg som bilselger, er det fint å kunne legge inn litt ekstra stæsj, gjerne med bilmerkets logo på, for det å være bileier i dag handler ikke bare om det å kjøre en bil. Man kjøper en bil, og den bilen pleier som regel å være en del av kjøperens identitet. Så derfor kan det være greit å ha en liten gavepakke i tillegg til det som dere definerer som ekstrautstyr.